Mevlâm Ver Aşkını Bana

Mevlâm Ver Aşkını Bana


Mevlam ver aşkını bana, hayranın olayım senin,
Bülbül gibi cemaline, nâlânın olayım senin,

Yandır beni yandır beni, aşk meyine kandır beni,
Sarhoş edip döndür beni, mestanın olayım senin.

Mansûr’um aşkın dârına, mahzar olup dîdarına,
Şem-i cemâlin nârına, sûzânın olayım senin.

Al bende benlik kalmasın, kimseler halim bilmesin,
Nâm’u nişânım kalmasın, pinhânın olayım senin.

Bu can kuşun sana uçur, aşk mey’inden bana içir,
Bu tac’u hırkadan geçir, üryanın olayım senin.

Vasleyle yâri yârine , koma bu günü yarına,
Yak beni aşkın nârına, bûryanın olayım senin.

Seyyid Nizam oğlu  hocam,  ayırma kendinden yücem,
Eğer gündüz, eğer gecem, mihmanın olayım senin.

                                                  Seyyid NİZAM OĞLU

Facebook Comments

0 yorum